Orthopedie
U bevindt zich hier
Veiligheidsschoenen
Ga naar veiligheidsschoenen

Afleveringsvoorwaarden en incassoprocedure
Om teleurstelling te voorkomen bij onze klanten informeren wij u over onze afleveringsvoorwaarden en incassoprocedure.
- Wanneer wij schoenen voor klanten maken, wordt de procedure vooraf besproken (de procedure staat op papier).
- De afspraak rondom de procedure wordt door de klant ondertekend en op verzoek van de klant meegegeven.
- De schoenen worden bij aflevering afgerekend. Indien er niet wordt betaald, wordt er geen schoeisel meegegeven, dat is de procedure.
- Een enkele keer gebeurt het dat de betaling bij aflevering niet correct is verlopen. Dan ontvangt de klant per post een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen.
- Wanneer er niet betaald wordt binnen 14 dagen, volgt er een herinnering.
- Na de herinnering volgt een aanmaning met het verzoek binnen 14 dagen te betalen.
- Als er dan nog niet betaald wordt door de klant, zijn wij genoodzaakt een incassoprocedure op te starten. Wij dragen dit over aan een incassobureau. De kosten van de incasso dienen door de klant te worden betaald volgens de wettelijke richtlijnen. De minimum incassokosten bedragen momenteel € 40,-. Deze incassokosten kunnen oplopen tot ongeveer € 500,- (bij een uitstaand bedrag van € 5.000,-). De incassokosten worden bijgesteld als de wettelijke richtlijnen worden aangepast.